Post by galsihimogghis on Mar 7, 2022 13:23:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Golf: Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Golf: Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Mini Golf: Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Mini Golf: Battle Royale Športne igre suw
Q jogo daora!!!! Battle royale de golf!!!
Bra spill! Lett å lære, vanskelig å mestre! Og å spille mot andre 50 spillere er så spennende! Og jeg har ALLEREDE 2 episke køller fra kistene!
For vanskelig for fort
Ingen flerspillerspill phak
Wow, jeg anbefaler dette spillet
Beste min golf evaaa!! Enkel å spille.🏌️
Takk for oppdateringen, spillet laster nå! Jeg ga den 4* fordi det er vanskelig å klare den siste runden. Ellers spiller jeg det daglig.
Mini Golf: Battle Royale Sport wmq
Hyggelig
Mm
Ballen sitter fast i røret
Ikke mye moro. Gameplayet er mangelfullt.
😎👍 Leaderboard er et flott tillegg. Bra gjort! ⛳🏌️♂️
Veldig kult!
Flink
Op
Vennligst ikke installer som har lav mb recharge veldig dårlig spill
Beste golfspill.
For et flott spill ahh mann jeg elsker det
Idle League:Idle Adventure RPG Fabularne rrv
Que jogo incríveeeeel 🤩🙌🎉
Verste spillet når jeg starter spillet krasjer telefonen hver gang, jeg har også avinstallert spillet og installert det på nytt, og fortsatt samme problem.
Det er klart de fleste spillerne er AI. Jeg regner med at alle navn som "tullete ekorn" eller Playful Panda" må være falske spillere. Det er så mange spillere som heter et adjektiv og substantiv.
Jeg elsker dette spillet, jeg håper de legger til flere baner til spillet. Ellers er det morsomt, men blir kjedelig fordi det er bare 2 baner å velge mellom, jeg vet at det fortsatt er under utvikling, men totalt sett det beste jeg noen gang har spilt 😊
Dårlig spill så dårlig
Så mye moro og engasjerende spillet, kampene er raske og du kan spille mens du er på farten. Absolutt anbefalt
Hei Dette er det beste minigolfspillet jeg spiller i mitt liv. Takk for å lage dette spillet
Etter at min 1-stjerners anmeldelse ble tatt ned. Her er den igjen. Dette spillet har en fryktelig følelse, og mekanikken og fysikken er sørgelig. Det er en wannabe Golf Battle av Miniclip, og mislykkes med alt.
Veldig enkelt og intuitivt å spille. Flott måte å fordrive tiden på!! Jeg skulle ønske jeg kunne bruke mynter på å kjøpe ting, men ellers er det flott!
Mini Golf: Battle Royale Olahraga uzi
Alt gikk bra helt til spillet koblet meg fra kampene før de startet, så jeg tilbakestilte appen bare for at den skulle sitte fast på veiledningens retningslinjer. Den sier hvordan jeg åpner en boks og får meg til å klikke for å åpne, men jeg kan ikke åpne boksen fordi det ikke er den første boksen jeg har en ny boks så den har 48 edelstener å åpne, men spillet lar meg ikke flytte på til jeg klikker på knappen som ikke er der 😒. Jeg avinstallerte og det åpnet akkurat på samme faste sted som det var tidligere. Så nå kan jeg ikke spille.
Toooooo8ooooo goooooood
Mini Golf: Battle Royale Спортни phy
potensielt spill..jeg elsker det
Veldig tullete
Vennligst legg til et alternativ for å spille med venner online som et partysystem ved at vi lager fest og venner kan bli med. Da vil jeg gi 5 stjerner. Og spillet er veldig bra.😁
Dårlig spill så mange annonser
Fint ⛳🏌️♀️😘
Dette spillet er veldig morsomt
Akkurat de algoritmene jeg forventer av et POS cash grab-spill oh start like gi og ta så begynn å redusere belønningene for å spille mens du roter med skuddvinkler osv. Så nå er jeg blakk hmmm gjett hvor raskt du kommer du går!! IKKE EN DIME JAGOFF
Gqh happ pap såpe l XL så så så så så gjør gjør gjør gjør gjør gjør gjør
Beste
Etter oppdateringen er den ubrukelig! Kan ikke engang fullføre 1 spill riktig, koble fra uten forvarsel! Rett opp denne feilen
Morsomt spill, men kamerasynspunktet er ikke så bra og ganske trist
Bra spill. Noen ganger sitter du fast på steder på banen du ikke kan komme deg ut av (som rør og vann), men bortsett fra det flotte spillet
Dette er et bra spill
Bra eller ikke
Mini Golf: Battle Royale Deportes vqgh
Oppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Veldig utfordrende spill 🏌️♀️🏅
Dette spillet er kjempebra
Jeg liker dette spillet på grunn av br-modus
Jeg vet ikke hvorfor, men selv om jeg fullførte runden på 20 sekunder, blir jeg eliminert og personen som gjorde det på 28 sekunder, vinner.. Hva er dette.. Jeg hater dette spillet. Det er bra, men på grunn av dette problemet er det det verste...... Løs det
Spillet ditt er dumt, men ett problem er at det ikke er noen ping-indikator