Post by galsihimogghis on Mar 7, 2022 13:26:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Spin A Spell ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Spin A Spell IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ressurser ▞▞▞
▞▞▞ Spin A Spell 2022 version ▞▞▞
Spin A Spell Casual vohu
Har potensial, jeg likte å spille den, så begynte den å gå sakte, så jeg lukket den og åpnet den igjen. Den laster til 100 %, men forblir fast på den skjermen. Håper virkelig dette ordner seg slik at jeg kan prøve spillet skikkelig.
Det er en flott og morsom opplevelse, jeg elsker dette spillet veldig mye
Jeg vil gjerne si at det er BEEEESSST herregårdsmobilspillet jeg har spilt så langt, jeg synes det er bedre enn andre. Selv om det ikke er så kjent, men jeg vil fortsette å spille hva andre sa. Godt jobbet dere, godt gjort
Jeg har problemer med å laste dette spillet. Var flott å spille, men hvis jeg ikke kan spille vil jeg slette den
Spin A Spell 休閒 lue
Dette spillet Rocks!
veldig bra spill
Jeg er typen person som virkelig liker å spille spill, og jeg kommer ikke til å lyve om denne og gi den totalt 5 stjerner fordi det virkelig er mye moro. Jeg tror spillet må oppdateres snart, som utvidelse av flere områder i hagen, flere historielinjer, raskere spinn-hendelser, flere kortsamlinger, jeg likte dette spillet, og jeg vil absolutt anbefale det å spille hvis det var raskere spin-hendelser å beholde folk som leker og er interessert. Å kjøpe mange esker og fortsatt ikke få gullkort er noe jeg sliter med, ikke bli for opphengt i det
Det er et bra spill, men det lar meg ikke sende invitasjoner til vennene mine 😒
Jeg tok en undersøkelse.. Jeg skulle ha fått 20 spinn etter undersøkelsen.. Har fortsatt ikke fått dem
Spin A Spell Boshqalar eih
Den vil ikke installeres. Prøvde flere ganger.
Elsker spillet, men mange feil
Hyggelig
❤The Game Of Spin A. Spell
Jeg elsker dette spillet, det er et lett fritidsspill for meg å spille, veiledningene og instruksjonene er klare og det er enkelt å følge. Bra jobbet, jeg vil anbefale til vennene mine.
nyter spillet
det er et flott spill som aldri går tom for spinn, og du mater kjæledyret ditt bare mitt spinning, prøv det, du kommer til å elske det!
Kle deg ut i en rekke stiler, jeg kan kle meg og kjæledyrene mine i forskjellige klær. Det er like vakkert. Jeg kan ikke velge i det hele tatt.
vær hyggelig hvis du gidder å lese anmeldelser og gi løsninger på problemer.......
Spillet krasjet konstant, så avinstallert og installert på nytt, nå vil det ikke kobles til Facebook og jeg har mistet all fremgangen min
flott spill morsomt å spille enkelt
Jeg er faktisk veldig glad i dette spillet. Jeg elsker hvordan du snurrer for å pusse opp, ikke bare bygge. Nydelig spill og jeg elsker mekanikken. Bra gjort!
så bra spill, jeg liker det
Jeg liker virkelig dette spillet. Men jeg skulle ønske du kunne spille det uten å måtte koble til Facebook. Jeg har nylig slettet Facebook, og nå er mine eneste valg å koble den til FB eller å spille som gjest og risikere å miste spilllagringsdata. Vennligst gjør dette spillbart uten FB. Det er ikke rettferdig for de av oss som ikke vil ha noe med FB å gjøre når vi vil spille dette spillet.
Jeg oppdaterte til den nyeste versjonen og fikk fortsatt ikke mine 5000 spinn. Hvor er de?
Strike Force- 1945 War Arcade tjz
Spin A Spell Gündəlik zxk
veldig gøy å spille
Dette er første gang jeg har spilt dette spillet, og jeg har faktisk vært så heldig å trekke jackpotten! Vant så mange premier pusset opp så mange hjem, jeg kunne ikke tro det. Vennene mine beundrer lykken min. Spillet er fortsatt bra og med 3 valg for hver oppussing, kan jeg bygge mitt eget ønskelige hjem som jeg liker bedre. Jeg håper jeg er heldig senere, så jeg kan vinne flere premier, jeg vil ikke sitte fast et sted, det er for vanskelig å føle det slik, det er akseptabelt å betale et lite beløp, men ikke forvent at jeg betaler også mye!
Jeg elsker det !!! tonnevis med gratisspinn, valpen og grisen er så søte. Jeg vil anbefale dette spillet til alle, god jobb folkens
Dette spillet vil at du ganske mye skal betale. Det dukker også alltid opp bannere som er så irriterende. Daglig energi du får er også ganske lav og 3 daglige videoer er ikke nok, de gir aldri 50 energi, mesteparten av tiden bare 20. Også stjernemarkedet er en spøk. Har allerede brukt 1400 stjerner for å få 10-1000 energi og fikk bare 25.
Hvorfor alle vennene mine gikk på spillet :/
Jeg elsker absolutt dette spillet! Grafikken er fantastisk, konseptet er spennende! Absolutt en god måte å tilbringe litt tid på! Det er ganske så utrolig, med tanke på at det er et HELT NYTT spill, med svært FÅ problemer! Når det kommer til nye spill, bør det forventes at et par ting vil trenge litt finjustering for å få det hele perfekt! Fortsett med det gode arbeidet med spillutviklere, du har en god ting på gang!
Kult spill live det
Selv om det fortsatt er noen feil mens jeg spiller, fant jeg interesse for det og elsker de fleste arrangementene som turneringer, kjæledyrkarneval og samling av kortsett. Elsker å se mer i fremtiden.
Dette spillet holder meg så opptatt. Det er en overraskelse under hvert eneste lille spill av spinnene. Hvordan kunne du ikke bli avhengig av dette spillet.
Morsomt men 😐 Trenger mye arbeid. Å rapportere feil til Support ser ut til å gå ingen vei. Ikke få Magic Pass fordi du ikke får noe for pengene dine. Myntene fra kistene fungerer aldri. Jeg 👀 myntene blir lagt til, men beløpet forblir det samme. 🤦♀️ Ganske skuffende ... Diskuterer om å beholde det eller ikke. 🤷♀️ Tror vi får se.
Vil ikke installere ny oppdatering. Jeg prøver alt for å installere den, men vil ikke hjelpe
Jeg har alltid ønsket å være en heks som er god og dekorativ, og nå kan jeg spille som om jeg er en.
morsomt spill hjelper til med å fordrive tiden
kjærlighet 💕💗💗
Jeg elsker at spillet kan spilles i timevis
VENNLIGST LES DENNE ANMELDELSEN NØYE. Dette spillet er virkelig dårlig. Dette er ikke overdrevet, men jeg har ikke hatt RAID på over en måned nå ja en måned. Jeg spiller mange lignende typer spill og har aldri opplevd et problem som dette med noen av dem. Jeg får det merkelige angrepet som fortsatt er ganske ille. På grunn av det minste jeg får, glemmer jeg faktisk å spille spillet fordi det ikke er morsomt. Det er forutsigbart fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få et raid uansett hvilken X jeg spiller
det er det beste spillet noensinne.
Jeg skulle ønske jeg kunne få flere spinn som belønning i fremtiden, kan du øke antall spinn?
det er et veldig morsomt spill jeg liker det godt
Jeg kjøper kort fire mange, mani milliarder og 0 gullkort 0!!! Og yoo BONUS WHELL I YINK ER BEDRE DU ENDRE NAVN BONUS HELVETE ALL TIME GI X2 , X3 ALDRI MOORE
Spillet er flott, men du bruker alle byggemyntene dine på kort du ikke får nok av og ikke får nok til å bygge ferdig.
artig spill
Begynte å spille dette spillet for noen dager siden, vennene mine inviterte meg til det. Overraskende nok er det veldig bra, og vi kan stjele og angripe hverandres hage, føler vennskapsbånd mer sammen. Vi spiller dette selv utenfor huset lol, det er gøy.
elsker kjærlighet elsker dette spillet, det er ikke et vanlig spilleautomat. sa jeg at jeg elsker dette spillet lol